Pazartesi, Haziran 13

HAFTASONU / BUTCHA + X-MEN ORIGINS

Haftasonu benim için cumartesi demek,çünkü cuma akşamı = kossskoca haftanın yorgunluğu, pazar = haftasonu bitiyor hüznü :(
O sebeple cmtesi akşamlarını planlamayı seviyorum.X-men'in vizyona girdiğini duyar duymaz planımız hemen şekillendi,yemek+X-men.
Lokasyon olarak tercihimiz Panora oldu.Öncelikle yemek yedik demek isterdim çünkü çoook açtım(cmtesileri öğlen yemek yeme alışkanlığım yok çünkü) ama önce daha iyi bir yerden izlemek adına biletlerimizi aldık.
Ve sonraaaaaaa..

Denemeyen varsa,Butcha'yı kesinlikle tavsiye ediyorum,ortam güzel,sunum ve personel güzel,yemekler de çok lezzetli.Ayrıca bünyesinde kasap da bulunuyor ve çok zengin seçenekler sunuyor.
Ve ardından sıra çook merak ettiğimiz X-meni izlemeye geldi,buradan detay vermek istemiyorum.Seriyi izleyenler bilir,X-men in en başına götürüyor film bizleri ve efsanenin nası başladığını anlatıyor.
Serinin bu son filmini de öncekiler gibi başarılı buldum.Bi de başlangıç filmi olduğundan serinin tamamını görmeden de izlenebilir.Bilimkurgu aksiyon severlere duy-ru-luuuur:)

Hiç yorum yok: