Salı, Eylül 6

RED CARPET / VENEDIKTEYIZ..

Kızlar sevdiğim looklara hızla bi çekiştirmece yapıyoruz..Elbiselerin markasına yada celebritylere değinmeyeceğim sadece görüntü bizim için önemli olacak.
Ve işte başlıyoruuuuuz..
Bu görüntüyü eklemeyi düşünmemiştim taa ki arkasını görene kadar..ön kısım çok sıradan ama..
fiyon fiyonk fiyonnnk..yıldızlara bürünmeden tekrar görmek hos,siyah fiyonklusu kendini daha çok gösterse de bu renkler daha zarif durmus..
Beni çağırsalar bunu giyerdim,neden mi?
kısa ama uzun hatta kuyruklu,sade ama dantelli,hem drape ve siyah insanı olduğundan da zarif ve ince gösterir,e daha ne!?
Saçları helen tarzı toplasa mıydı ne?
Elbiseye laf yok!
Bu da 2. tercihim olurdu,gerçekten şahane bi elbise!!o fiyonk ahh o fiyonkk:)
Bunu giyecek birini tanıyorum sanırım ama sırf kelebek aşkına;)
Kırmızı ruja evet,gözlüğe hayır eylemi yaparım ben bu look'a!!
Itiraf ediyorum ,Keiraya torpil geçtim!
Bu kıyafeti Valentino olmasına ragmen üstüme geçirmem.
Ama en sevdiğim oyuncu,güzel taşımış ama dimi?? :) dimi?

Renk şahane,model şahane ama çok çok kullanıldı bu elbise heryerde ne bileyim?!
İşte geldik sona,tüyler çok havalı öyle değil mi,podyumdan da iyi taşımış giysiyi ,saçıyla duruşuyla harika!
Siz nası buldunuz?

kaynak:CARPET FASHION

Hiç yorum yok: