Cuma, Aralık 2

2012 WISH LIST :)

Blogosferde aralık ayında  wishlist yapmak adetlerden biri, ben de kendi listemi oluşturdumm:)
Belki bi gören olur;), en azından secret yapmış olucam değil mi?
Ehhemm başlıyorum..
1.Hayatımın bi döneminde kullanmak istediğim bi araba kendisi..Umarım bi sonraki arabam olursun mini!!
2.Şeffaf çanta istiyorum, Hermes'inki olsa daha da sugar olmaz mı?? (önemli not: furlayı da kabul ederim noel baba)
3.Modeli hiiiiiiiiiiç önemli deil bi loubutin ayakkabı;)
4.Tabiki bolca seyahat..
5.Tektaş küpeler..Herşeyle,herzaman kullanabileceğim tek küpe..
6.Çalışma odasını düzenlemek, kitaplık ve çalışma masası almak..
7.Aşk, mutluluk,huzur..
8.Aslında 5. maddeyle birleştirseymişim bi taşlaaa 2 kuş olacakmış..Hazır gitmişken tamtur da alınır,çıkardı aradann:)
9.Güzel bi ev tabiki..Denize karşı olsa hiç fena olmaz ama çakma boğaz köprüsü manzaralı da kabul!
10.Ve son olarak salona bi yılbaşı ağacı kurmak istiyorum..Böyle bol ışıklı ve süslü olsun:) Belki altında bi tektaş küpe veya tamtur bulurum kızlar??:)

6 yorum:

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

hepsine amin:)

PELLORA dedi ki...

Ahh inşallah Aysuncumm:)

Fido dedi ki...

bunlardan ben de alabilir miyim!! :) hadi tamam hepsi olmasın,hakkımı 2 ye indiriyorum veee 1 ve 8 diyorum :)hadi bir güzellik daha yapayım karatı da çok önemli olmasın :)

www.fido-land.blogspot.com

PELLORA dedi ki...

Yaa istmişken doğru istemek lazım Fidocum ;)
Sonra "ama ama ben böyle istememiştim!" demek de var!

The Lizard Queen dedi ki...

her kadini ortak bir paydada bulusturan ayakkabi; louboutin. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

PELLORA dedi ki...

Her kadına lazım en az 1 tane Gizemcim :)