Salı, Aralık 20

SORUMLU BLOG / VAN İÇİN YENİ BİR UMUT

Haber: Van'da Umut ve Umutsuzluk Bir Arada

Van'ın yaralarını yeni yılda da sarmak, onlara umut olmak için Sorumlu Blog yardımlarınızı bekliyor.
Van Erciş Sosyal Hizmetler İlçe Müdürlüğü'nün işbirliği ile Van'daki çadırkentlerde birden fazla sayıda kurulacak kreş,eğitim sınıfı,psikolojik merkez ve eğitim merkezi için yardım paketleri oluşturulmuş.
  • Kreş (6139.64 TL)
  • Eğitim sınıfı (9312.17 TL)
  • Psikolojik merkez (3085.43 TL) ve
  • Etüt merkezi (8548.44 TL) 
Her biri 1 paket, her paketten en acil 10 adede ihtiyaç var!!
Bir araya gelip 1 paketi bağışlayabilir, Van'da bir kreşin sizin sayesinde kurulmasına yardım edebilirsiniz
Bir araya gelip firmalara paket bağışlamaları için seslenişimize destek verebilirsiniz..

Office1 Superstore tarafından minimum fiyatlarla oluşturulan paketlerin içerikleri, maliyetleri, bu paketleri nasıl satın alıp Van'da kurdurabileceğinizi öğrenmek için lütfen www.sorumlublog.com 'u ziyaret edin!

Sorumlu Blog#yeniyildaVAN hashtagi ile yarın Twitterdan seslenecek!

Hadi birlik olup, Van'ı yeni yılda gülümsetelim.

Hiç yorum yok: