Pazar, Mart 4

ALIŞVERİŞ / TRENDYOL - MILLA

iyi pazarlar Hanımlar..
Pazar demek ,biraz keyif demek..
Keyif ise BAZEN uzun pazar kahvaltısı sonrası içilen bol köpüklü Türk kahvesi demek:))
Köpüklü kahve benim değil ARÇELIK 'in akıllı Türk kahvesi makinesi Telve'nin eseri;)
Biraz iddlalı olacak ama üstüne Türk kahvesi yapan tanımıyorum!

Bir de yeni alışverişimden bahsetmek istiyorum sizlere..
Her Milla kampanyasına mutlaka bakıyordum,fakat hiç alışveriş yapmamıştım!?
geçen gün ilk defa aşağıdaki bluzu aldım..
Şimdi yolda..
umarım sorunsuz bi şekilde üstüme olur
ve ben de size bi ne giydim yapabilirim;)

Sevgiler;)

4 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

süper bir bluz bayıldım....

PELLORA dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım:)

SvGLove dedi ki...

Pellora! Ben senin kim oldugunu bildim! EE'nin esisin sen:) Sac rengin degismis cunku. Bi donem altin olan beni bildin mi sen de?;)

On giristen sonra, bu sahane sirt detayli bluze laf atmasam olmaz. Ankara'da Aldo yok ama burada da Milla yok:( Ne yapalim bi bluzu feda edip bu hale getirmeye calisirim ben de;)
Sevgiler, selamlar, guzel gunler;)

PELLORA dedi ki...

Valla süpersin..evet eşimi tanıyorsun galiba değil mi? Ben seni de, eşini de biliyorum ortak arkadaşlarımızdan..

Ya bayıldım aldıklarına.. Aldo olsa koşa koşa gidip alıcam çantandan;) Güle güle kullan tatlım.. kombinlerini bekliyorumm;)

Çok selamlar..