Salı, Mart 20

ALISVERIS / YANLARI ŞERİTLİ PANTOLON

Merhaba:)
Sizlere bikaç hafta önce şu yazımda yazdığım gibi
yanları ŞERİTLİ pantolonlar biçok markanın (Zara, İpekyol/Twist , Mango gibi gibi)
yeni koleksiyonlarına yerini almış!
Bu pantolonları sezon basından beri ÇOK beğeniyordum:)
Hatta belki görmüşsünüzdür lookbook ve bloglarda çook güzel kombinler yapıldı bile;)
Dün kısa Panora turumda ben de aradığım pantalonu ZARA'da  buldum..
Bakınız , Şekil-1 ;)
 
Sevgiler..

p.s.birdilimportakal'ın hediyesi için tıktık;)

12 yorum:

Trendydolap dedi ki...

pek sevemedim ben bu pantolonları:(

PELLORA dedi ki...

Evet Trendy farklı biraz:) herkesin hoşuna gidecek bişey değil! bel kısmındaki bağcıklardan dolayı eşofman altı havası var ama kumaşı dökümlü ince, duruşu ve kesimiyle da kibar geldi bana..

alice dedi ki...

biraz adidas esofmanlara benziyor ama güzel bi kombinle hoş bir görüntü elde edilebilir ;)

begum begum huuu dedi ki...

bana da biraz basit görünüyor ama taşıyan güzel taşıyor:)




begumyagci.blogspot.com

chfashiontrend dedi ki...

güle güle kullan tatlım ,çok hoş ,iyi bir kombin gerekiyor ...sevgiler

PELLORA dedi ki...

@alice evet cnm esofman altına benziyor, salas bi havası var ama paçası dar..
topuklu ayakkabı spor gömlek ve bluzlerle hos olabilir diye düsündüm:)

@begum baharda kombinler yaparım burda paylasırım mutlaka;) bakalım hosunuza gidecek mi? Ben Aysstyle'ın kombinine bayılmıştım mesela..

@chfashion çok teşekkür ederim cnm, yakışacak parçalarla kombinlemeye çalışacağım bakalım nasıl olacak :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de bu pantalonlardan arıyordum,mangodakini bulunca kaptım hemen:)) harikalar..

PELLORA dedi ki...

Bence de:))Çok güzel kombinlemişsin bi de Aysuncum:)

Süm dedi ki...

Çok güzelmiş ya uzak kalmışım mağazalardan hiç hpş değğiiiillll:/

Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

PELLORA dedi ki...

Teşekkürler canım;)

CMOS dedi ki...

adidas eşofmanlarını andırıyor ama bence bunu çağrıştırması güzel bir espiri:) Ben bayılıyorum sana çok yakıştığındanda eminim canım güle güle giy:)

PELLORA dedi ki...

Çok çok teşekkürler..giydiğimde paylaşıcam nası olmuş diye;)