Salı, Mart 6

NE GIYDIM / BASKA BI HAFTASONU KOMBINI


Merhaba
iyi haftalar hanımlar..
Salıya nası geldik hiç anlamadım.
Benim açımdan inanılmaz yoğun geçiyor bu hafta..
Mart geldi ama Ankarada kardan buzdan kurtulamadık malesef :(
Ben yine topuklu çizme/bot dan vazgeçmiyorum 
ama hergün de düşme tehlikesiyle burun buruna geliyorum :S

Fotolar geçen haftasonundan ..

Kot Pantolon: Mango (paçası fermuarlı modellerden)
Hırka: İpekyol  (omzunda bocuklardan püsküller var)
T-shirt: h&m
Çanta: Zara
Bot:Nine West
Fiyonklu Bileklik: Twist

Sevgiler;)

8 yorum:

Trendydolap dedi ki...

çantan çok hoş keza kombinin de çok zarif.

sevgiler

http://trendydolap.blogspot.com/

PELLORA dedi ki...

Çok teşekkür ederim Trendy:)) görür görmez bayılmıştım bu çantaya, kısa sürede de dayanamadım aldım.. kullanımı da çok rahat kocaman bişey herşeyi at içine:)

chfashiontrend dedi ki...

çantanı çok beğendim canım zarada da beğenmiştim ...sevgiler

PELLORA dedi ki...

Tesekkur ederim canim ben de severek kullaniyorum dedigim gibi alisveriste super oluyor..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

zaranın bu cantasını cok beğeniyorum. cok hos gorunuyorsun cnm..

PELLORA dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aysuncum:))

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Şu çantaya beni çok özendiriyorsunuz alıcam herhalde en sonunda:))

PELLORA dedi ki...

Al danısmanım kaçırma;) valla alısveriste çok kullanışlı oluyor, atı atı veriosun içine;)