Salı, Mart 6

NE GIYDIM / BASKA BI HAFTASONU KOMBINI


Merhaba
iyi haftalar hanımlar..
Salıya nası geldik hiç anlamadım.
Benim açımdan inanılmaz yoğun geçiyor bu hafta..
Mart geldi ama Ankarada kardan buzdan kurtulamadık malesef :(
Ben yine topuklu çizme/bot dan vazgeçmiyorum 
ama hergün de düşme tehlikesiyle burun buruna geliyorum :S

Fotolar geçen haftasonundan ..

Kot Pantolon: Mango (paçası fermuarlı modellerden)
Hırka: İpekyol  (omzunda bocuklardan püsküller var)
T-shirt: h&m
Çanta: Zara
Bot:Nine West
Fiyonklu Bileklik: Twist

Sevgiler;)

9 yorum:

Trendydolap dedi ki...

çantan çok hoş keza kombinin de çok zarif.

sevgiler

http://trendydolap.blogspot.com/

PELLORA dedi ki...

Çok teşekkür ederim Trendy:)) görür görmez bayılmıştım bu çantaya, kısa sürede de dayanamadım aldım.. kullanımı da çok rahat kocaman bişey herşeyi at içine:)

chfashiontrend dedi ki...

çantanı çok beğendim canım zarada da beğenmiştim ...sevgiler

PELLORA dedi ki...

Tesekkur ederim canim ben de severek kullaniyorum dedigim gibi alisveriste super oluyor..

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

zaranın bu cantasını cok beğeniyorum. cok hos gorunuyorsun cnm..

PELLORA dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aysuncum:))

Fabrizia dedi ki...

This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
Win a
50euros ZouZouVintage gift card plus free shipping!

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Şu çantaya beni çok özendiriyorsunuz alıcam herhalde en sonunda:))

PELLORA dedi ki...

Al danısmanım kaçırma;) valla alısveriste çok kullanışlı oluyor, atı atı veriosun içine;)